Social advertising om van te loeien voor FarmFun

Top of mind worden

FarmFun stond op een kantelpunt: meer boekingen in België, een nieuwe vestiging in Nederland én de ambitie om online verder te groeien. Ze waren al actief op sociale media, maar wilden online advertising inzetten om hun bereik en impact te vergroten.

Hun doel? Top of mind worden als dé partner voor teambuildings – zowel in België als in Nederland. Challenge accepted!

Frequente afstemmomenten

Een campagne staat of valt met de strategie erachter. Daarom zitten we regelmatig met het team van FarmFun samen om de aanpak voor het komende kwartaal te bespreken. We brainstormen niet alleen over nieuwe ideeën, maar nemen ook de learnings van het vorige kwartaal door. Zo blijven de ideeën fris en blijft FarmFun groeien!

Up-to-date met Google

FarmFun had al Google Search Ads lopen. Op de zoekwoorden waarop ze adverteren zit enorm veel concurrentie. Een doordachte aanpak is dus essentieel. Na een grondige audit en gerichte optimalisaties zagen we het effect al snel: het aantal boekingen via Google is verdubbeld!

Een schot in de roos dankzij Meta

Van inspiratiegidsen tot wedstrijden en vacaturecampagnes: met gerichte lead generation campagnes op Meta gingen we all out. We zetten in op een slimme mix van awareness- en leadadvertenties, telkens met een strategie die afgestemd was op het doelpubliek. Het resultaat? Een constante stroom aan kwalitatieve leads en reacties, die ook resulteerden in drie keer zo veel boekingen.

Toen de Meta-campagnes helemaal op punt stonden, gaven we het beheer met vertrouwen door aan de interne marketingmanager van FarmFun. We blijven wel aan boord als partner: via gerichte coachingsessies springen we bij waar nodig. 

Brug tussen marketing en sales

Naast de Meta-sessies gaven we ook twee LinkedIn-coachings aan de nieuwe salesverantwoordelijke. Dankzij deze 1:1-sessies kunnen we snel inspelen op specifieke vragen en noden.

Dankzij de integratie tussen hun CRM-systeem en Hubspot is alles nu meetbaar. FarmFun kan precies zien hoeveel boekingen er binnenkomen, waar ze vandaan komen en wat ze opbrengen. Zo bepalen we het rendement van onze campagnes en meten we end-to-end. 

Het salesteam van FarmFun haalt hier ook zijn voordeel uit. Dankzij het volledige overzicht kunnen ze leads gericht opvolgen én slagen ze erin om prospects om te zetten tot warme leads en uiteindelijk klanten.

Met als resultaat...

  • Het aantal boekingen via Google is verdubbeld
  • Meta-campagnes zorgden voor een instroom van kwalitatieve leads én sollicitanten
  • Dankzij de CRM-integratie werkt marketing nauwer samen met sales
  • Ook het team groeit mee dankzij gerichte digital opleidingen die hen ondersteunen in het maken van beslissingen 

Met een stevige basis van strategische campagnes, waardevolle inzichten en de juiste tools heeft Farmfun de fundamenten gelegd voor blijvende groei. De volgende stappen beloven alleen maar meer succes en nieuwe kansen.

Resultaten bereiken zoals FarmFun?

We go the extra mile for your digital marketing!
We maken met plezier wat tijd vrij om samen te sparren over jouw uitdagingen en opportuniteiten.

Scroll naar boven